Customer Service

ENGLISH VERSION COMING SOON

BESTELLEN:
Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief btw en exclusief verzendkosten. Wij verzenden je bestelling na ontvangst van betaling. Als wij na 7 dagen nog geen betaling hebben ontvangen, annuleren wij je bestelling.
Mocht een gewenst artikel niet op voorraad zijn, adviseren wij een mail te sturen naar hello@littlelovedones.nl. Wij informeren je dan wanneer een artikel weer op voorraad is.

PRIJZEN:
Alle prijzen zijn in euro’s vermeld, inclusief 21% BTW en exclusief de verzendkosten. De verzendkosten worden in het winkelmandje toegevoegd aan de bestelling. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen. Deze gelden niet voor lopende/openstaande orders.

Alle teksten zijn met zorg samengesteld. Littlelovedones.nl is echter niet aansprakelijk voor eventuele tik-, zet- of drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs wordt vermeld. Bij foutieve prijzen wordt de klant per e-mail op de hoogte gebracht en heeft de klant het recht de order kosteloos te annuleren.

BETALEN:
Wij accepteren momenteel de volgende betaalmethodes:
Ideal, PayPal, creditcard, bancontact en vooruit betalen per bankrekening.
De betaling vind altijd plaats voor levering van de producten.

iDEAL en Bancontact:
Je hebt je bestelling afgerond en bevestigd. Vervolgens wordt het betalingsproces opgestart (in een beveiligde omgeving). Selecteer jouw bank. Je wordt vervolgens doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd om een aantal gegevens in te vullen (je inloggegevens). Vervolgens autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en Littlelovedones.nl wordt direct geïnformeerd dat je betaling is ontvangen.

PayPal:
PayPal is een veilige manier om online te betalen. Je kunt kiezen om met je creditcard of bankrekening te betalen of via je PayPal-account. Betalingen per bankoverschrijving of creditcard via PayPal kunnen ook zonder PayPal-account plaatsvinden. Je betaalt zonder daarbij je bankgegevens door te hoeven geven. Jouw online-aankopen worden meteen betaald.

Je hebt je bestelling afgerond en bevestigd. Vervolgens wordt het betalingsproces opgestart. Als je een PayPal-account hebt dan kun je inloggen op je PayPal-rekening. Als je niet over een PayPal-account beschikt dan vul je alle betaalinformatie in op de door PayPal beveiligde pagina. Je controleert alle gegevens en autoriseert de betaling. Je keert vervolgens automatisch weer terug naar de website van Littlelovedones.nl.

Creditcard:
Je hebt je bestelling afgerond en bevestigd. Vervolgens wordt het betalingsproces opgestart (in een beveiligde omgeving). Selecteer jouw bank. Je wordt vervolgens doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd om een aantal gegevens in te vullen (je inloggegevens). Vervolgens autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en Littlelovedones.nl wordt direct geïnformeerd dat je betaling is ontvangen.

Vooruitbetalen:
Je kunt het factuurbedrag over maken op ons rekeningnummer NL48KNAB0725738006 ten name van Little loved ones.
Vergeet niet je ordernummer te vermelden bij de betaling!

Bij sommige banken duurt het een aantal werkdagen voordat de betalingstransactie is verwerkt. Littlelovedones.nl zal je bestelling voor een periode van 5 werkdagen vasthouden. Na 3 werkdagen krijg je per e-mail een herinnering dat wij de betaling nog niet hebben ontvangen. Na 5 werkdagen zullen wij de order verwijderen en de artikelen weer vrij geven voor de verkoop. Wij informeren je hier wel over.

Betalen bij afhalen:
Er dient gepast en contant te worden betaald bij het afhalen van de bestelling. Dit kan alleen op afspraak plaatsvinden.

LEVERING:
Wij verzenden bestellingen van maandag t/m vrijdag. Plaats je een bestelling in het weekend (of vrijdag na 12:00 uur) dan bieden we deze de eerstvolgende maandag aan bij PostNL.
Als je bestelling is geplaatst en de betaling is door ons ontvangen, maken we de bestelling klaar voor verzending. Ons streven is om binnen 1 werkdag de bestelling te versturen via PostNL.

Littlelovedones.nl is niet aansprakelijk voor het niet arriveren van de bestelling door fouten bij PostNL. Als je meer zekerheid wenst dan raden wij je aan om te kiezen voor ‘aangetekende post’.

VERZENDKOSTEN:
Bij bestellingen van boven €60 berekenen wij geen verzendkosten in NL en BE.

Pakketpost via PostNL van een pakket tot 10 kg betaalt u € 5,95. (levertijd 1-2 werkdagen, met track&trace)
Voor reguliere brievenbus pakketpost via PostNL betaalt u € 3,90.  (levertijd 1-2 werkdagen, met track&trace)

U ontvangt een email bericht en volg het pakket online via track & trace.

Pakje gemakje:
Kies zelf waar en wanneer u uw pakket wilt afhalen. U hoeft niet meer thuis te blijven om uw pakket in ontvangst te nemen. Wijzig zelf eenvoudig de bezorglocatie, dan brengt PostNL het pakket naar een Postkantoor of Pakketautomaat van uw keuze. Er is altijd een PostNL locatie bij u in de buurt.

Zelf ophalen:
Na betaling via de webshop kun je je bestelling zelf ophalen. Dit kan alleen plaatsvinden op afspraak. Wij zullen contact met je opnemen om een geschikt moment af te spreken.

Afhaaladres: Little loved ones, Karveel 42-6, 8231DX, Lelystad (uitsluitend op afspraak, zie contactgegevens)

Verzendkosten buitenland:
De verzendkosten naar het buitenland zijn afhankelijk van het land van verzending. Op de betaalpagina vind u de prijzen per land. Staat uw land er niet bij? Stuur dan een email met uw order naar hello@littlelovedones.nl en wij berekenen de verzendkosten voor u.  De huidige prijzen zijn gebaseerd op een gewicht van 0 tot 2 kg. Mocht uw order zwaarder zijn dan 2 kg komen er extra kosten bij, hierover ontvangt u dan een email.
Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd. Levering naar België en Duitsland 2 werkdagen.

Verzendkosten zijn inclusief BTW

De levertijden zoals vermeld zijn indicatief en vallen buiten onze invloed en verantwoordelijkheid. Dit geldt ook voor verlies of schade. Je ontvangt je track & trace nummer per e-mail als littlelovedones.nl je bestelling heeft aangeboden bij PostNL.

ANNULEREN:
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Littlelovedones.nl reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

RETOURNEREN / RUILEN:
Als je niet tevreden bent over je aankoop mag je binnen 14 dagen na ontvangst je aankoop retourneren of ruilen via onderstaande procedure:

-Meld je retourzending vooraf aan via hello@littlelovedones.nl, o.v.v. je naam, woonplaats, ordernummer en je bankgegevens.
Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten.

-Je ontvangt vervolgens een retourlink. De verzendkosten zijn in sommige gevallen voor eigen rekening. Via deze link kunt u een verzendlabel downloaden waarmee u het pakket naar ons retour kunt sturen. Volgt u de instructies op de pagina die wordt geopend. Met het verzendlabel dat wordt gecreëerd kunt u het pakket via PostNL retourneren. U hoeft bij het PostNL servicepunt waar u het pakket inlevert NIET voor het label te betalen. Indien u vragen heeft over het retourneren van uw pakket, horen wij het graag via hello@littlelovedones.nl

-Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.

-Ruilen: laat de reden van ruilen weten via hello@littlelovedones.nl en je ontvangt een retourlink via PostNl. Kosten voor eigen rekening.

-Stuur het artikel wat je niet bevalt binnen 3 dagen na melding, voorzien van de onbeschadigde originele verpakking en met zorg ingepakt, retour naar het onderstaande adres. Bewaar zorgvuldig je verzendbewijs, zoekgeraakte retourzendingen worden niet in behandeling genomen.

-Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag binnen enkele werkdagen teruggestort op je rekening.

-Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Littlelovedones.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

-Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt /zijn gebruikt/ beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren.
Retouren die niet gemeld zijn worden niet in behandeling genomen.
Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaalt u € 6,95.

Little loved ones retouren, Karveel 42-6, 8231DX, Lelystad

AANSPRAKELIJKHEID/VEILIGHEID:
Littlelovedones.nl is niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van de bestelling of voor overschrijding van de aangegeven levertijden door PostNL.
Littlelovedones.nl is niet verantwoordelijk voor schade aan het materiaal welke het resultaat is van verkeerd gebruik van de producten.
Littlelovedones.nl is niet verantwoordelijk voor kleurafwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit.
Littlelovedones.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele tik-, zet- of drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs wordt vermeld. De prijs zal dan worden aangepast.

Niet alle knuffels zijn babyvriendelijk. Daarom vermelden wij een adviesleeftijd bij de knuffels. Ook al is een knuffel veilig getest, dan adviseren wij toch een baby of peuter niet alleen te laten met een knuffel. Dit i.v.m. eventueel verstikkingsgevaar.

KLACHTEN / OPMERKINGEN / SUGGESTIES:
Heeft u een klacht, opmerking of suggestie over één van onze producten dan horen wij dat graag! Stuur een mail naar hello@littlelovedones.nl via de contactpagina. Bij klachten vermeld je je persoonsgegevens, datum bestelling en je ordernummer en de aard van je klacht. Binnen 2 werkdagen kun je een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.